Suhteelta kaksi uutta työpajakokonaisuutta!
Asiakkaamme ovat toivoneet käytännönläheisiä ja kevyitä tapoja kohentaa markkinointiviestintää [...]
ESG ja kilpailukyky – 6 brändiarvoon vaikuttavaa tekijää
ESG -ohjelmaan sitoutuminen luo yritykselle arvoa. Arvo tosin syntyy [...]
Markkinoija, tule mukaan Round Table -keskusteluun aiheesta: ESG Goes Marketing 25.9. Klo 8.30–11, Tripla Workery
MISTÄ ON KYSE? EU:n yritysvastuudirektiivi tulee vaikuttamaan kaikkiin toimialoihin. [...]
Miten menee, moderni asiakkuusmarkkinointi?
Hyvin ja huonosti, kertoo kyselymme Teimme viime vuoden lopussa asiakkuusmarkkinoinnin [...]
Maailma muuttuu, kuomaseni
Muutos on ollut viimeisen puolen vuoden kuumin ja kuumottavin sana. [...]
Etäilyn arkea
Näin monen viikon jälkeen etätyö ja etäyhteydet alkavat tuntua jo [...]
”Tarvitaanhan niitä roskapusseja kuitenkin vielä.”
Trendwatching-verkosto julkaisi vastikään katsauksen 2020-luvun merkittävistä kuluttajatrendeistä. Ei ole yllätys, [...]
Läsnä silmille, läsnä mielessä
Korkealaatuisiin sauna- ja sisutuspaneeleihin erikoistun pirkanmaalainen Karava ymmärtää jatkuvan näkyvyyden [...]
Apteekista sopii kysyä
Apteekit ovat keskeinen osa suomalaista terveydenhuoltoa. Tätä Apteekkien keskeistä tehtävää [...]