Vastuullisuusmarkkinointi

Vastuullisuus pysyy puheissa ja saa myös uusia merkityksiä. Autamme löytämään vastuullisuudesta asiakkaalle merkityksellisen kilpailuedun ja kertomaan siitä kaupallista(kin) arvoa tuottaen.

Asiakkaiden odotukset yrityksen vastuullisesta toiminnasta ovat muuttuneet nopeasti eikä vastuullisuus ole pelkästään ilmasto- ja ympäristötekoja. Lisäksi vastuullisuuteen (ESG) liittyvät lait ja EU-direktiivit ovat tiukentumassa.

Jokainen yritys pyrkii jollain tavalla kertomaan asiakkailleen olevansa vastuullinen ja välittävänsä yhteisöstään ja ympäristöstä, mutta tiedetäänkö oikeasti, mitä asiakas arvostaa? Siksi olemme luoneet konseptin, jonka avulla löydämme yrityksellesi vastuullisuusteemaisen arvolupauksen sekä sopivan tavan käyttää vastuullisuusteemaa markkinoinnissa – uskottavasti, aidosti ja arvoa luoden.

Millaisia arvoja haluat välittää asiakkaillesi? Löydetään yhdessä juuri ne teemat, jotka asiakastasi kiinnostavat.

  • ESG:stä kilpailuetu (Suhteen Silta ESG)
  • Vastuullisen markkinoinnin sisältösuunnitelma
  • Vastuullinen markkinointi
  • Vastuullisuus asiakaskokemukseen

Tutkimuksen mukaan johdon viestiessä yrityksen toimintaa ajatellen epäolennaisista vastuullisuusteoista, vähensi se luottamusta ja yrityksen arvoa. Kun taas yritykselle relevantit vastuullisuusteot nostivat arvoa.