Vastuullisuusmarkkinointi
Vastuullisuus pysyy puheissa ja saa myös uusia merkityksiä. Autamme löytämään vastuullisuudesta asiakkaalle merkityksellisen kilpailuedun ja kertomaan siitä kaupallista(kin) arvoa tuottaen.
Asiakkaiden odotukset yrityksen vastuullisesta toiminnasta ovat muuttuneet nopeasti eikä vastuullisuus ole pelkästään ilmasto- ja ympäristötekoja. Lisäksi vastuullisuuteen (ESG) liittyvät lait ja EU-direktiivit ovat tiukentumassa.
Jokainen yritys pyrkii jollain tavalla kertomaan asiakkailleen olevansa vastuullinen ja välittävänsä yhteisöstään ja ympäristöstä, mutta tiedetäänkö oikeasti, mitä asiakas arvostaa? Siksi olemme luoneet konseptin, jonka avulla löydämme yrityksellesi vastuullisuusteemaisen arvolupauksen sekä sopivan tavan käyttää vastuullisuusteemaa markkinoinnissa – uskottavasti, aidosti ja arvoa luoden.
Millaisia arvoja haluat välittää asiakkaillesi? Löydetään yhdessä juuri ne teemat, jotka asiakastasi kiinnostavat.