Suhteen Polku on tapa tehdä asiakkuusmarkkinointia, jolla parannetaan tuloksellisuutta asiakkuuksia kehittämällä ja asiakkaita sitouttamalla.
Asiakkuusmarkkinoinnin johdonmukainen ja pitkäjänteinen tekeminen kasvattaa lojaliteettia, mikä puolestaan kohentaa asiakkuuksien kannattavuutta.
Polku alkaa syvällisen asiakasymmärryksen muodostamisesta, mikä auttaa valitsemaan sekä oikeat kohderyhmät että relevantit viestit asiakkuuden elinkaaren kaikissa vaiheissa. Asiakasymmärrykseen perustuen luomme systemaattisen, kestävän ja tuloksellisen asiakkuusmarkkinointikokonaisuuden, jolla kasvatamme loppuasiakkaan kokemaa lisäarvoa, hyötyä ja asiakaskokemusta. Hyödynnämme viestinnässä erilaisia teknologioita ja dataa, mikä mahdollistaa mittareiden asettamisen ja tulosten seuraamisen eli jatkuvan oppimisen.
Haluatko tehdä tuloksellisempaa asiakkuusmarkkinointia?
Esittelemme mielellämme sinulle Polun. Jätä yhteydenottopyyntö, niin soitamme tai lähetämme sinulle sähköpostia pikimmiten.