Vaikka kadut ja toimistot hiljenivät, markkinoinnin pitää elää ja hengittää
Kun kaikki etäilevät ja eristäytyvät, yhteisöllisyyttä tarvitaan enemmän kuin koskaan. Ja etenkin nyt on syytä pitää huolta asiakkaista, ajatella tilannetta heidän näkökulmastaan eikä vaieta itseään kuoliaaksi. Poissa silmistä, poissa mielestä – sanotaan.
- Millaisin viestein lähestyä asiakkaita, joilla monilla päällimmäisenä on huoli työstä ja terveydestä?
- Millaista markkinointia pitäisi tehdä koronan vielä jyllätessä?
- Entä miten valmistautua, kun karanteenit päättyvät?
Ollaan luovia yhdessä – suunnitellaan uudenlaisia tapoja huomioida bisnekselle se tärkein: asiakkaat. Etäyhteydet, puhelimet, meilit toimivat – me Suhteessa olemme valmiina auttamaan ja palvelemaan.