Konseptit ja kampanjat

Konseptit ja kampanjat

Mietitään ensin, mitä sanotaan. Ja sitten, miten se sanotaan.

Saako olla konsepti, joka elää, muotoutuu, venyy ja paukkuu, mutta säilyttää silti aina johdonmukaisuutensa? Sellainen, jonka rakennusaineina ovat vankka näkemys, syvällinen asiakasymmärrys ja puhutteleva idea? Meiltä sen saat.

Kun konsepti on mietitty huolella, siitä voidaan jalostaa kampanjoita, jotka muodostavat johdonmukaisen markkinointi- ja myyntikokonaisuuden ja jotka jalkautuvat luonteviksi toimenpiteiksi kaikkiin mahdollisiin kanaviin.

Juteltaisiinko, millaisella konseptilla voisimme ryhdistää markkinointiponnistelujasi ja millaisin kampanjoin myyntisi saisi lisää vauhtia? Mennään vaikka lounaalle tai juodaan kahvit.

”Uskolliset asiakkaat ostavat 90 % useammin, ja heidän keskiostoksensa on 60 % suurempi.”