Onko asiakkuusmarkkinointisi 2020-luvulla?

Kamppis2021-12-01T14:10:09+02:00

Sankaruustekijä

Yhteisöllisyys

Huolenpito

Dialogi

Elämyksellisyys

Asiakkuusmarkkinointi on muuttunut, sillä asiakkaiden odotukset ja tarpeet ovat muuttuneet. Asiakkaat odottavat yrityksiltä uudenlaista yhteisöllisyyttä, yhteisön huomioon ottavaa huolenpitoa, arvoa tuottavaa vuorovaikutusta ja vetovoimaista elämyksellisyyttä. Siitä puhumattakaan, että jokaisen yrityksen pitäisi määrittää sankaruustekijänsä eli kilpailuetunsa asiakkaan kokeman arvon kautta.

Missä jamassa asiakkuusajattelu ja -markkinointi ovat yrityksessäsi? Täytätkö asiakkaidesi muuttuneet odotukset. Osaatko kertoa siitä heille modernilla ja kiinnostavalla tavalla?

2021-12-08T18:59:20+02:008.12.2021|
Go to Top